joi, 21 ianuarie 2010

Medlive a transmis in direct din sala de nasteri!
"Naşterea a avut loc la ora 12.50, este băieţel, are 3,390 kg şi 53 de centimetri, scor Apgar 9 şi 10 la 5 minute, prin operaţie cezariană cu indicaţie bazin osos în general strâmtat, scor Bishop nefavorabil la debut de travaliu, sarcină obţinută după tratament al infertilităţii. Mama şi copilul se simt bine."
Felicitări!

Moaşa a fost o persoană de la care eu am încă multe de învăţat şi care mi-a indicat drumul către......formarea La Leche League!
La cât mai multe naşteri .....naturale, dragă Irina!

2 comentarii:

  1. Frumos! Si am recunoscut-o in filmulet si pe neonatoloaga copiilor mei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am incercat sa ma uit de la serviciu, dar avem restrictii asa ca m-am limitat la citirea comentariilor.
    Am constatat, cu tristete, ca nasterea naturala este considerata de unii ca facandu-se numa' "in staul". Iar cezariana a ajuns sa fie o alegere a mamei, fie ca e nevoie, fie ca nu e nevoie de ea.
    De acord cu ce spunea Irina P. - cezariana salveaza vieti (ca si laptele praf, de altfel!in cazuri speciale) - dar nu ar trebui sa fie o moda, iar in timp sa fie unica!
    Controversa ramane si e influentata de cata informatie dispunem, de discernamant samd

    RăspundețiȘtergere