luni, 31 octombrie 2011

Postarea "Mami, alăptează-mă!", luna octombrie 2011 - Purtat și alăptat

Și pentru că este luna în care celebrăm purtarea copiilor am ales ca subiectul să fie despre purtare și alăptare.O imagine întotdeauna poate înduioșa!Așa că dacă dispuneți de fotografii cu copii purtați (în brațe sau altfel) și alăptați în același timp, ne-am bucura să le admirăm pe blogul personal.


Cititorii vor vota, iar postarea cu cele mai multe voturi va fi premiată de către Iulia, deținătoarea blogului Eu și bebe.



Iulia precizează că Eu și bebe este un magazin de haine speciale pentru a fi purtate pe timpul sarcinii și atunci când doriți să alăptați discret.

Aceste haine sunt foarte utile deoarece permit mămicilor să alăpteze discret în public. Puteți alăpta copiii în parc, la cumpărături, pe stradă, la restaurant, la nunți, la botezuri, cu sau fără sling/wrap/mei tai/ssc, fără ca cei din jur să-și dea seama ce faceți. Cel mai probabil, vor crede că țineti în brațe un copil care doarme.

Premiul constă într-o bluză sau un maieu pentru alăptare discretă, la alegere, de pe site-ul Eu și bebe.

Sling.ro va premia următoarea postare votată, cu un sling în care îți vei putea purta bebelușul/copilul astfel încât, așa cum scria Diana Mateescu, să fie "aproape de tine, aproape de respirația ta, aproape de inima ta, aproape de sufletul tău." Sling-ul este 100% bumbac și este însoțit de un CD cu instrucțiuni de folosire.

Crisalida
ne oferă fotografii superbe și o poveste emoționantă.

Sakura a avut inspiratie si a scris o poezie dedicata purtarii si alaptarii.

Blog de mami ne ofera fotografii induiosatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu