Alăturaţi-vă nouă pentru a sărbători alăptarea printr-o “competiţie” distractivă unde fiecare copil va “câştiga” deoarece va fi alăptat!
Unde?
Quintessence Foundation din Canada organizează “Quintessence Breastfeeding Challenge 2012”. Acest eveniment este o provocare mondială pentru fiecare zonă (provincie, stat, teritoriu, oraş, judeţ şamd) - care are cei mai mulţi copii alăptaţi în acelaşi timp la o oră prestabilită.
În Bucureşti, evenimentul va aduna participanţii în sediul Naşte cum simţi şi Poartă-mă! din strada Episcop Chesarie, nr.6. Dacă există doritori să organizeze acest eveniment şi în alte zone ale României sunt liberi să o facă.
Când?
29 septembrie 2012
De ce?
Pentru a sărbători alăptarea şi donarea de lapte matern. Pentru a promova, proteja şi sprijini alăptarea. Este o şansă la educaţie şi sprijin printr-un mod social distractiv.
Locaţia
Orice spital, maternitate, cafenea, mall, casă, parc șamd
Număr de persoane
2+
Ora ataşării copiilor la sân (dacă doresc!)
11 am, ora locală.
Anul acesta pe site-ul evenimentului a treia fotografie din colaj reprezintă Bucureștiul.
După Marea provocare a alăptării (Quintessence Breastfeeding Challenge), vă invit să participaţi la întâlnirea La Leche League București la care putem dezbate orice subiect legat de alăptare.
Vreau sa particip si anul acesta insa doar in calitate de participant :)
RăspundețiȘtergereDe cand am inceput lucrul parca au intrat orele\zilele in sac.
Deci mi-ar placea sa stiu cine organizeaza ptr Timisoara. Anul trecut chiar daca am fost pe ultima suta de metri am avut ocazia sa cunosc niste mamici minunate. sunt sigura ca si anul acesta vom lega prietenii frumoase.
Buna, Sakura. In Timisoara organizam fetele de pe grupul facebook Alapteaza!. Am inregistrat locatia, te asteptam cu drag si, speram, putin mai organizate decat la Saptamana Internationala a Alaptarii. Date de contact aici: http://www.babyfriendly.ca/challenge/challenge_site-information_236_308_1642.aspx
RăspundețiȘtergereTe stiu, te stiu!
ȘtergereDe atunci te stiu :)
si intre timp m-a anuntat si Andreea ca voi organizati. Tinem legatura prin ea, ca eu n-am facobook.