joi, 5 martie 2009

Portocala


Zilnic sucul portocalei e stors de doua maini mititele si harnicute. Cand il doreste vine si imi face semnul specific din mana: degetelele rasfirate imaginar pe o portocala si rotirea in sensul acelor de ceasornic - "hai sa stoarcem o portocala!".
Azi a venit randul meu sa-mi storc o portocala. Darie, m-a secondat, si-a luat scaunelul de plastic ca sa se inalte peste masa si imi urmarea, zambaret, miscarea mainii.Si aud, la un moment dat, un "Mai,mamaaa" atat de dragastos si insotit de raset cristalin.Si mi-am dat seama ca in timpul storsului picaturi de suc au ajuns pe chipul lui. I-a placut, dar m-a mustrat cum numai el stie sa o faca constient ca nu era vina mea. Si a urmat un "altu'!". Adica, mai vrea stropi de portocala!

3 comentarii:

  1. Mi-l imaginez, asa dulce si privind pe sub genele alea lungi. Cum sa nu te topesti la asa dragalasenii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Rox......te admir.....

    te pupam si vom fi vizitatori fideli

    Ana Maria si Alexutz

    RăspundețiȘtergere
  3. Ralu', acest "maiiii, mamaaaa" il zice atat de frumos si atat de serios, dupa care rade, incat nici nu ai cum sa nu te topesti!
    Ana Maria, ce surpriza!Ma bucur tare ca m-ai gasit!

    RăspundețiȘtergere