marți, 11 august 2009

Săptămâna alăptării în parcul Titan, Bucureşti


Ascultaţi Itsy Bitsy pentru a auzi mesajul care vă invită să veniţi la Săptămâna Alăptării!În curând un mini-interviu cu Irina - nastecumsimti.org, despre beneficiile alăptării!


Viitori consilieri în alăptare, viitoare mămici, proaspete mămici şi mămici care alăptează au fost ieri în Parcul Titan - fostul IOR pentru a promova, a sprijini şi a susţine alăptarea!


Mămici şi pici prezenţi la Săptămâna Alăptării în Bucureşti


Copii alăptaţi, mămici care alăptează şi tătici care susţin alăptarea


Alăptaţi în public!


Unul din mesajele transmise


O naştere naturală poate fi una din alegeri!O altă alegere ar fi să nu oferiţi bebeluşilor biberonul cu lapte praf, decât atunci când alăptarea nu poate avea loc, în puţinele cazuri!


Naşte cum simţi!


Copii care nu au fost hrăniţi cu biberonul!


Un măr, o pară, o pauză - Irina şi a ei Maria!


O parte din Grupul de sprijin pentru alăptare


Aţi remarcat slingul în care era o bebeluşă de doar 2 săptămâni? Diana l-a conceput!


Nadia alăptându-l pe Tudor în sling (-ul meu Ellaroo)!

A fost frumos!Lumea interesată, curioasă, unii ne-au abordat, alţii au refuzat!Pe ansamblu ne-am simţit minunat!
Azi ne găsiţi în parcul Drumul Taberei - fostul Moghioroş!Vă aşteptăm cu drag să vorbim despre alăptare!

5 comentarii:

  1. Anonim11/8/09

    Buna, Rox!

    Vad ca ati ramas pana destul de tarziu in zona :)
    Pot sa iau si eu o poza, doua ca sa-mi ilustrez un post pe blog? Nu-i problema, il scriu si fara ilustrare, da' din motive estetice am zis ca as putea sa te intreb :))

    Adelamaria

    RăspundețiȘtergere
  2. @Da, te rog chiar.
    Scrie-mi pe mail roxanadudus@yahoo.com si iti trimit si alte poze.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim11/8/09

    Bravo... Felicitari. Succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare tare rau ca nu sunt in Bucuresti sa va astept in parcul meu (Moghioros). S-a intamplat sa alaptez de vreo 2 ori acolo (stau la 5 min de parc) si aproape zilnic vad cate o mamica alaptand. Asta mie mi se pare extraordinar.
    Mult succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere