vineri, 11 februarie 2011

Postarea lunii februarie "Mami, alăptează-mă!"

Cum blogosfera mămicească a postat multe articole interesante despre alăptare, m-am gândit că ar prinde bine multor mămici să citească lunar experienţele, gândurile, ideile altor mămici, referitoare la alăptare.

Începând cu luna ianuarie 2011 am deschis seria postărilor blogosferice "Mami, alăptează-mă!" (cine cunoaşte "Carnival of breastfeeding" de pe alte plaiuri blogosferice, ştie cam despre ce este vorba). Fiecare lună a anului va beneficia de o temă/un subiect/o idee/un topic despre alăptare, iar în ultima zi a lunii va fi postată pe blogul personal, apoi va avea legătură cu link, aici, pe primul blog dedicat alăptării din România.

Doresc să afle cât mai multe persoane despre adevăratele provocări ale alăptării, despre experienţele proprii, pentru că uneori ştim teoria, dar nu o putem aplica sau este contrazisă de părerile binevoitoare ale celor din jur.

Vor fi binevenite postările care sunt scrise corect gramatical şi ating subiectul propus lunar.
Sunt bineveniţi şi sponsori, doar aceia care nu încalcă Codul internaţional de marketing al substitutelor de lapte matern
pentru a aprecia cea mai cea postare.

Tema lunii februarie 2011 a fost inspirată de un mail al unei mămici cititoare a acestui blog : "Mami, alăptează-mă!: Primul an pe calea lactee - momente de cotitură ". Primiţi invitaţia mea şi fiţi binevenite să scrieţi despre alăptarea în primul an de viață, problemele întâmpinate atunci și cum ați reușit să le depășiți sau despre un moment anume din primul an de alăptare, în data de 28 februarie 2011!

7 comentarii:

  1. Buna, Rox!

    Povestea de mai jos este un strigat de ajutor. Prietena mea nu mai are prea multe sperante, dar eu am insistat sa scriu despre problema ei ca poate gasim (tu, restul mamicilor ce alapteaza) o solutie. Ce zici?

    http://bobulmeudeorez.blogspot.com/2011/02/rox-initiat-un-proiect-foarte.html

    S-a nimerit sa pice la fix pe tema ta, desi recunosc ca as fi preferat sa scriu o poveste cu final fericit.

    RăspundețiȘtergere
  2. @MariaMirabela, povestea este emotionanta! La sfarsitul lunii va avea link aici pe site.

    Am nevoie de mai multe amanunte despre cum a decurs alaptarea.
    Crezi ca ar dori sa-mi scrie pe e-mail?

    RăspundețiȘtergere
  3. Rox: se pare ca esti singura care a inteles exact: prietena mea nu are nevoie de o decizie in legatura cu continuarea alaptarii, ci are nevoie de ajutor ca sa alapteze in continuare si sa renunte la pompa.

    Iti multumesc pentru disponibilitate, stiam eu ca vei incerca sa o ajuti. Ea a fost la La Leche League, nu au ajutat-o concret, dar eu am mare incredere in tine si de-asta am rugat-o sa-mi dea voie sa scriu despre povestea ei.

    Ii scriu si o intreb daca iti poate scrie. Despre ce anume sa scrie?

    RăspundețiȘtergere
  4. @MariaMirabela sa-mi scrie despre stadiul actual al "alaptarii" - mese pe zi, luare in greutate,in inaltime, scutece ude, cat timp mai are pana se intoarce la serviciu, despre reflux, despre alimentatia ei, despre cum a ajuns sa se mulga si sa ofere laptele ei cu biberonul, cum arata mameloanele ei, cum pozitiona copilul la san.

    Crezi ca in articolele despre "Relactatie" ar gasi ceva ce ar putea-o ajuta sa continue?

    Gurita mica si oboseala copilului nu erau motive intemeiate de a nu continua alaptarea.
    LLL din ce oras?

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Rox: i-am scris sa-ti scrie un email cu tot ce mi-ai spus tu. Multumesc mult pentru ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am povestit şi eu câte ceva despre experienţa mea în primul an pe calea lactee.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna, vrei sa facem schimb de linkuri?
    Daca te intereseaza te rog sa-mi dai un mesaj pe adresa biancasebastiana@yahoo.com, la mine poti sa pui
    titlu site: Viata e frumoasa!
    link site: http://www.pinka.info/
    Multumesc mult.
    Bianca.

    RăspundețiȘtergere