vineri, 3 aprilie 2009

Alăptaţi!

Alăptezi în parc?
Alăptezi în întuneric?
Alăptezi pe pernă?
Iar sânii îi simţi plutind?


Alăptez în parc,
Alăptez în întuneric.
Alăptez, cu sau fără pernă.
Nimic nu mă va opri!

Poţi alăpta cu centură de siguranţă?
Poţi alăpta din zori până în amurg?
Deşi mă muşca, mă trage,
Voi alăpta copilul până e sătul!

Poţi alăpta şi găti?
Poţi alăpta şi hrăni pe altcineva?
Copilul meu va fi sănătos şi inteligent,
Laptele matern este cel mai bun start!

Alăptezi la meci?
Alăptezi în ploaie?
Alăptezi în faţa celor care
îndrăznesc să te compătimească?
Alăptez la meci.
Alăptez în ploaie.

Pentru cei contra alăptării,
Am o explicaţie perfectă.
Laptele matern este adaptat.
Este alimentul perfect!

Unii te sfidează şi alţii chicotesc,
Ia-ţi ochii de la ei sau ia distanţă.
Celor cruzi şi nepoliticoşi,
Adu-le aminte că: laptele matern e hrana perfectă!

Niciodată nu aş sfida sau chicoti,
Niciodată nu mi-aş roti ochii!
Nu aş fi atât de tâmpită sau atât de crudă,
Ştiu că laptele matern e perfect!

Cantitatea de lapte e pe măsura dorinţei,
Temperatura e perfectă,
Laptele matern este hrana ideală!


sursa:http://www.squidoo.com/gobreastfeeding

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu