miercuri, 22 aprilie 2009

Indicatorul

Ieri fiind zi cu vant si nor, am zis hai sa facem o vizita la marele centru de shopping din Militari (Serban are o pasiune pentru un magazin de sport de acolo si cand prinde o zi ca cea de ieri, rar, e drept, ca in rest e la serviciu, ne plimba prin el). Prima oprire a fost la un hipermarket iar pentru ca ma apucasera oares'ce nevoi ma uitam dupa semnul de toaleta.Il zaresc, dar privirea mea e atrasa de semnul de langa el: un biberon cu tetina.Ceva de genul:

Gandul m-a dus ca indeamna mamicile venite in hipermarket cu copii catre un loc mai intim unde isi pot hrani copiii. Dar de ce biberonul e semnul pentru hrana? De ce nu o mama alaptand pruncul? Ceva de genul:

Sau asa, ca sa impace si capra si varza:

Se promoveaza hrana artificiala, biberonul a devenit familiar, usor de folosit, convenabil, acceptat social.

3 comentarii:

  1. Hmmm... pai daca pun o mama cu tzatzele afara nu au nimic de castigat. Daca pun un biberon, mai pot pune in sala respectiva si un poster cu ceva super formula si mai pica banul... Ce-i greu de inteles?

    RăspundețiȘtergere
  2. Greu de inteles nu e! Eu as fi vrut sa fie altfel (ranjet)!
    Banul primeaza, nu binele copilului.
    Ca io nu "vad" campania aia agresiva pro alaptare, inca o mai caut (hihihi!) (muuuult si bineeeee!)

    RăspundețiȘtergere
  3. ieri m-am lasat convinsa sa intru in Real, deci eu sunt mai degraba fun piete :P sau magazine mai mici. Cautam cereale bio fara lapte pentru sugarul Lucas iar acesta incepe sa dea semne ca vrea piept. Imi venise in minte articolul tau i incercam sa ma uit dupa indicator :)) :)) Am lasat-o balta in secunda urmatoare. Langa raoinul de lapte praf era un europalet pe care probabil adusesera produsele pentru a fi aranjate in raft. Ma asez in fund pe el cu picioarele incrucisate( incercam sa gasesc o pozitie cat mai comoda) si am inceput sa il alaptez. Au trecut o gramada de oameni pe langa mine care zambeau, il admirau si il scuipau sa nu-l deoache :)) :)) Nu am avut aparatul. Imaginati-va: eu alaptand cu spor si mandra pe jos langa standul de LP :)) :)) :))

    RăspundețiȘtergere