miercuri, 4 august 2010

Alăptarea la grupul de sprijin


Aniela Pietreanu, adorabilă ca de obicei


Urbankid.ro



Ramona îşi alăptează pruncuţa



Isabela împreună cu cele 3 minuni alăptate în tandem - gemenele Noa şi Maia, surioara Dana.


Alexandra o alăptează pe Lia



Sling.ro la mare modă


Un blog mediocru - Zoozie, alături de noi


Grupul


Rox şi Ramona


Rox şi Adriana (Marillys)


Irina, Alexandra şi Aniela


Zoozie



O mai stiţi pe Didinuska, mămica disperată în cautare de lapte matern donat?
Minunea s-a intamplat!
Zoozie îi donează laptele ei, iar Aniela Pietreanu la grupul de sprijin în alăptare a hotărăt să-şi doneze laptele.
Eu zic că este un gest incredibil în societatea actuală şi merită să le spunem un MULŢUMESC din toată inima în numele Didinuskai.

Vă rog frumos, să nu uitaţi de "Maratonul alăptării" ce va fi organizat în AFI Palace Cotroceni, sâmbătă 07.08.2010, începând cu ora 18. Avem nevoie de prezenţa voastră pentru a promova cei 10 paşi pentru o alăptare de succes (şi alăptarea, în general!). Vom dărui tricouri cu sloganuri pro-alăptare, atât mămicilor cât şi tăticilor, vom proiecta filmul campaniei Luxury food ce prezintă un Breastcrawl în maternitatea Polizu şi vom vorbi (nu oricum, ci la microfon!)despre cât de importantă este alăptarea în prima oră după naştere.

Fotografiile pot fi reproduse doar cu acordul autorului.

9 comentarii:

  1. Am si eu poze, daca mai vrei :) Doar ca sunt cam mari si nu stiu daca merg trimise pe mail sau mess...Poate incerc diseara, daca coopereaza si Nana :)

    RăspundețiȘtergere
  2. alina k4/8/10

    Imi pare rau ca nu am fost acolo, dar sa stiti ca am sustinut alaptarea in public, am iesit la o terasa si mi-am hranit copilul mult si bine :)
    Cum e cu donatul de lapte? As fi si eu interesata sa donez, am de unde. Doar sa existe un sistem pus la punct, am vazut ca la Belgrad tocmai s-a lansat unul pe langa un spital.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Raluca, multumim!
    @Ilana, pe mess ar fi mai bine.Mi-ar trebui pozel ept ca sambata ar fi si o proiectie de fotografii cu mame alaptand si te' sa adun tot ce am.MErci!
    @Alinak, excelent!
    Din pacate nu cunosc sa existe in Romania banci de lapte matern.
    Cele doua donatoare s-au inteles cu mamica cum sa faca.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos trebuie sa fi fost! Eu am ratat intalnirea si de data asta, am uitat data la care era si m-am trezi de-abia acum, cand ai postat tu fotografiile. Nu stiu cum se face, alaptez de un an si nu am reusit sa ajung la nici un eveniment. Imi pare asa de rau!

    RăspundețiȘtergere
  5. @MariaMirabela, ce ar fi sa vii sambata in afi palace?

    RăspundețiȘtergere
  6. Kitty6/8/10

    Buna, sunt mamica unei fetite de doua luni. E prima data cand scriu desi am citit tot blogul. Vreau sa-ti multumesc din tot sufletul pentru ca numai fiind atat de informata si determinata am reusit sa alaptez. Din toate partile primesc diverse sfaturi care nu sunt in concordanta cu parerile mele. Toata familia, chiar si sotul meu, ma preseaza sa ii cumpar suzeta, dar nu am cedat. Prefer sa fiu eu pe post de suzeta, desi imi e foarte greu pe caldurile acestea sa stau toata ziua cu ea in brate.
    Tare mult as dori sa pot ajunge la o intalnire, insa noi suntem din Brasov si nu ma incumet sa plec la drum cand e atat de cald.
    Inca o data iti multumesc si sper sa alaptez cat de mult, poate si peste doi ani. Foarte multe mamici care au nascut in aceeasi perioada cu mine nu mai alapteaza si imi e cam frica sa nu pierd si eu laptele.

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc frumos pentru tot sprijinul! ii multumesc Roxanei, fara blogul careia nu as fi reusit sa fac nimic, Ramonei, care a raspuns mesajului meu in mai putin de 10 minute si Anielei care a sarit in ajutor. sper sa ne putem vedea maine la afi cotroceni. incerc sa-l aduc si pe hari, omuletul de 1 luna si 3 saptamani sa cunoasca toata lumea buna la inima si darnica la san. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Kitty, eu iti multumesc pentru ca ai gasit informatia si te-a ajutat!Urmatorul pas......caravana alaptarii!(auch, era secret, acu' nu mai este!)

    @Didinuska, sa reusesti sa mai gasesti mame atat de darnice! Eu ma bucur mult pentru tine!
    Hari sa fie sanatos si tu sa-ti revii!
    Mi-ar placea sa va vad maine!
    Sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere