sâmbătă, 3 octombrie 2009

Evenimentul zilei

Mamicile-promoveaza-alaptatul-in-public

4 comentarii:

  1. Bravo Rox, si la cat mai multe actiuni de ridicare a awarenessului, ca sa zic asa :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! Am aflat din Evenimentul Zilei de actiunea voastra si mi se pare extraordinar ce faceti! M-am ingrozit cand am citit ca doar 16% din mamele din Romania isi hranesc bebelusii exclusiv de la san in primele 5 luni. Si asta din cauza lipsei de informare/consiliere si din cauza pudorii. Vai, sper sa se schimbe lucrurile astea.
    Eu nu sunt mama, dar poate voi deveni intr-o zi si atunci o sa ma alatur voua. Va sustin deja si acum (asa de la distanta) si va urez succes in actiunile viitoare. O sa incerc sa va fac publicitate.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ralu', multumesc mult, mult!
    @Tudorina, sa cunosti sentimentul de a fi mama cat mai curand.
    Multumim ca esti alaturi de noi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aşa, aşa, că uitai în comentariu-mi precedent (deh, dacă mă iau cu glumele)... Deci: felicitări organizatorilor şi participanţilor! Se vede pasiunea şi dedicarea implicate, iar astea merită întotdeauna aplaudate.

    Al'fel, aş comenta niţel şi vizavi de cele 16 procente invocate mai sus (şi în articol). Pe mine unul nu mă prea convinge argumentul cu „mamele nu sunt informate”. Cine să le informeze? Funcţionarul guvernamental? Evenimentul Zilei? Com'n... Părerea mea personală e că din momentul în care afli că vei deveni părinte ai mai mult decât dreptul de a sărbători viitorul eveniment la un pahar/pe celular trei ceasuri cu fiecare prieten în parte; mai ai şi datoria de a-ţi pune-ntrebarea „okay, şi-acu' ce fac?”, la care dacă chiar cauţi un răspuns mai mult de juma' de oră e imposibil să nu dai şi peste treaba cu alăptatul şi avantajele sale (doar nu vorbim de nu ştiu ce secret masonic acilea -- există un milion de resurse din care se poate afla despre). Prin urmare, după mine, nu e că „mamele nu sunt informate”, ci că „părinţii nu se informează”. Diferenţă de perspectivă, probabil.

    RăspundețiȘtergere