sâmbătă, 3 octombrie 2009

"Mami, alăptează-mă!"

Bucureşti, 3 octombrie 2009, ora 11, 11 grade, ploaie măruntă, rece.
Evenimentul "Dreptul de a alăpta în public", propus de Quintessence Foundation, organizat de "Mami, alăptează-mă!" in parcul Titan.

Mulţumesc din suflet acestor mame deosebite:
Irina Popescu
Raluca Ungureanu
Adriana Sfetcu
Diana Mateescu
Miruna Jovin
Marina Nica
Şi copiilor şi soţilor!
Fără aceste persoane acţiunea nu ar fi avut loc!Toată admiraţia mea!
Cuvintele sunt de prisos, pozele vorbesc de la sine!





















Aurel Vlaicu, judeţul Hunedoara, 3 octombrie 2009, ora 11, 3 mame alăptau simultan acasă la Loredana Fagadar:
- Gulea Cristina cu Denisa de 9 luni
- Popa Elena cu Natalia de 1 an şi 3 luni
- Loredana Fagadar cu Lucas de 12 luni.



FELICITĂRI!

14 comentarii:

  1. Bravo voua si felicitari pentru actiune ... chiar m-am gandit ca vremea n-a fost de partea voastra astazi dar uite ca tot v-ati adunat!
    Si in alta ordine de idei, acum realizez ca la BabyExpo tu erai in standul Dianei. Am I right?
    Eu am trecut pe-acolo in fuga, am vazut ca nu e Diana si am trecut mai departe. Acum am facut legatura.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru eveniment. Pacat cu vremea asta, probabil ca ar fi fost mult mai multi participanti. Noi am fi venit, dar cand m-am trezit si am vazut ce e afara, am luat bebelina in brate si ne-am culcat la loc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari si la anu' cu siguranta va fi mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost un ghinion groaznic cu vremea, stiu ca au fost mult mai multe mame care au vrut sa vina insa a fost ingrozitor de frig si de urat, plus ploaia nesuferita.
    Recunosc cu mâna pe inimă că şi eu am avut jumătate de gând să mă prăbuşesc în pat după ce a sunat alarma :)

    Noi ne-am simţit excelent, cu puţin noroc venim şi la anu' :))))

    Brish, minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari, fetelor, si la cat mai multi copii alaptati!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari pentru daruirea si vointa de care ati dat dovada!
    La ora respectiva mai era cel putin un bebelus alaptat, sub ochii mei, si va spun cu mana pe inima ca m-am gandit la voi in secunda aia! Sper ca data viitoare sa fiu prezenta si fizic, nu doar cu spiritul!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Andreea, da eu eram.
    Ne-am adunat, vorba unei mamici "bebelusii mananca indiferent de cum e vremea!".
    Daca vremea ar fi tinut cu noi, actiunea ar fi fost de amploare.
    @Cristina, de inteles.
    @Nelly, asta a fost inceputul doar!
    @Diana, ghinionul ghinionului!O scadere asa brusca de temperatura mai rar.
    @Ralus, asa sa fie!Merci!
    @IlanaAndreea, stiu ca te-ai gandit la noi!
    Te asteptam data viitoare cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. ®aluca5/10/09

    @ Rox - eu am alaptat in gand in rand cu voi : ieri am simtit tricoul umed de primul colostrum :O) Ce face solidaritatea intre femei.

    Felicitari curajoaselor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim8/10/09

    E trist ce se intampla...de ce distrugem miracolul nasterii, al alaptarii, expunandu-ne in public cu asa ceva? E o legatura atat de frumoasa intre mama si prunc, de ce sa o trivializam? Nu avem propria casa, propria intimitate in care sa desfasuram acest act? De ce in public? Ce urmeaza? Maine sa facem sex in public, ca doar e un gest natural.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Clarra, e bine ca iti stiu parerea.

    Sexul in public, dupa parerea mea, nu il poti compara cu alaptarea unui bebelus fie si in public. Un bebelus, prin natura laptelui matern - care se digera foarte repede din cauza continutului de proteina, trebuie hranit atunci cand doreste si la ce ora doreste, se cheama alaptare la cerere. Este dreptul bebelusului de a manca!
    Alaptarea in public nu inseamna sa defilezi cu tzatzele pe afara si cu copilul atarnand.Cred ca imaginile de mai sus nu asta arata si nu asta promovez si sustin eu aici.
    Imi pare rau ca asa privesti lucrurile, ca fiind triste.

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim8/10/09

    Rox, e un act minunat alaptarea, dar e vulgar sa-l faci in public, dupa umila mea parere. Esti in concediu de maternitate, alapteaza-ti copilul acasa, in intimitatea caminului. Faptul ca bebelusul mananca nu e urat, faptul ca iti expui sanii este. Orice s-ar spune, sunt surse de hrana doar pe durata alaptarii, dar in rest sunt tot organe ce duc cu gandul la sex.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Clarra, copilul meu e in plin proces de intarcare naturala si nu sunt in concediu maternal, sunt in concediu fara plata.
    Din fericire, nu iti pot urma sfatul.
    Copilul meu a fost hranit cand a cerut, nu a contat locul. Iar infomatia pe care o detin la ora actuala ma face sa nu am reticenta in privinta alaptarii afara, in public, spuneti-i cum doriti, sa nu imi expun sanii (se poate face, repet, cum am scris mai sus, fara sa se vada nimic din san!!!!!!!!!!!!!) si sa nu am prejudecati in acest sens.
    Pana la urma, cum s-a scris in comentariile din alt post, e alegerea fiecarei mame cu sau fara riscurile de rigoare. Eu ofer doar informatia. Restul face mama!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Clarra, alta data, te rog frumos, cand mai iei o traducere de pe blogul acesta sa-mi ceri acordul sau sa adaugi sursa.

    RăspundețiȘtergere
  14. Clarra, inainte de a incerca sa iti raspund in vreun fel, poate ma ajuti si tu putin:

    1. esti mama?
    2. ai copiii? cati?
    3. au fost alaptati? cat?

    Multumesc si te rog sa ma crezi ca nu te ironizez acum.

    RăspundețiȘtergere