sâmbătă, 25 aprilie 2009

Leapsa


Germina m-a atins (asta am eu in cap cand zic leapsa - imi aduc aminte ca in copilarie jucam leapsa, ne alergam si daca cel care era la rand ma atingea atunci eu trebuia sa o dau mai departe!). Sa scriu despre o carte care mi-a placut!
Germina iti inchipui cat de greu imi este?
De vreo 2 ani incoace m-am afundat in carti despre cum sa cresti, sa educi un copil si in multeee carti cu personajul Winnie, il redescopar cu ajutorul lui Darie.
Dar, printre ele, Serban (dragul meu sot!)mi l-a strecurat pe Zig Ziglar cu a lui carte despre disciplina pozitiva, copilul tratat ca om, nu ca un computer programat de parinti - "Putem creste copii buni intr-o lume negativa".
Si ar mai fi multe alte carti (poate zeci sau peste suta!) pe care le-am citit si mi-au ramas in suflet, dar spatiul nu mi-ar ajunge sa le amintesc!
Si le ating pe Ralu', Hermine, Alexandra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu