vineri, 18 septembrie 2009

Eveniment global – Dreptul de a alăpta în public

Provocarea globală anuală de a alăpta în public se apropie. În multe locaţii din America de Nord şi din jurul lumii, mame care alăptează se vor reuni în data de 3 octombrie 2009 pentru a-şi alăpta copiii în acelaşi timp. Astfel se sărbatoreşte, se promovează, se protejează alăptarea şi se sprijină femeile care alăptează. Reprezintă o şansă pentru educaţie şi sprijin reciproc într-un mediu social. Este o modalitate de a demonstra dreptul mamelor de a-şi alăpta copiii oriunde, oricând.
Alăturaţi-vă initiaţivei de a celebra alăptarea printr-o competiţie fun unde fiecare copil va fi caştigător pentru că este alăptat!
Evenimentul “Quintessence Breastfeeding Challenge” este o provocare distractivă care poate avea loc în orice zonă geografică. A început în anul 2001 când 851 bebeluşi au fost alăptaţi simultan în 26 locaţii din Canada. Anul trecut, numărul celor alăptaţi simultan a crescut la 5383 în 230 de locaţii din Canada, SUA, Brazilia, Filipine, Franţa, Italia, Elveţia, Suedia, Ucraina, Rusia. Anul acesta se aşteaptă o creştere semnificativă a copiilor alăptaţi simultan. Fotografii din diferite părţi ale lumii cu mame şi copii participanţi la alăptarea în public puteţi vedea aici:
http://picasaweb.google.com/babyfriendly05/BreastfeedingChallenge2008?authkey=JU3Zqh_m0pg#


“Mami, alăptează-mă!”, aduce acest eveniment şi în Bucureşti.

Vă invit, în data de 3 octombrie 2009, în parcul Titan, lângă fântana de 16 m, pe insula pensionarilor, la ora 11 fix să începem să ataşam copiii la sân pentru a promova alăptarea şi a o susţine alături de alte mii de mame de pe tot globul.

Sper ca vremea să ţină cu noi şi să nu ne ofere o surpriză, gen ploaie.
Vă aştept cu mult drag!

13 comentarii:

  1. Asta e superrrr! Si daca ploaie asta e...you're breastfeeding in the rain =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca o data felicitari! Mii de felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Brish, vezi ca se poate organiza in orice oras.
    Asa ca astept organizari si in alte orase din tara!
    @ AndraSaraOtilia, te astep la eveniment!

    RăspundețiȘtergere
  4. unde trebuie sa ne incriem?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Brish, tara noastra nu apare in lista lor. Asa ca am fost trecuti la regiuni.
    Dupa 28 septembrie, am fost asigurata ca Romania va fi adaugata in lista.
    Te indrum pe mess unde sa te inscrii.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim24/9/09

    Frumos eveniment, vin si eu, dar cine a avut ideea asta proasta cu locul??? Pe insula se poate ajunge doar trecand un pod foarte abrupt, imposibil de parcurs cu CARUCIORUL. Nu se poate alege alt loc in ditamai parcul??

    RăspundețiȘtergere
  7. Cine s-a gandit la asta..bine s-a gandit...toata stima!!!

    la cat mai multe poduri inguste si abrupte


    =)))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Super! Este o initiativa f buna1 Mi-am anuntat toate prietenele si o sa venim si noi! Rox, noi ne-am intalnit tot in Titan cand ati avut acel demers pt incurajarea mamicilor de a alapta. M-ati ajutat f mult prin sfaturile si incurajarile voastre si acum alaptez fara probleme (si eram la un pas de a trece pe formula, din cauza mai multor factori negativi, dar dorinta de a-mi alapta copilul a fost mai mare). Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Anonim, eu am ales acel loc, fiind singura organizatoare.
    In Romania, si nu numai, alaptarea in public e privita ca fiind exhibitionista, cu reticenta si condamnata, uneori.
    Eu am avut in cap un loc unde mamele care vin la eveniment sa se simta in elementul lor, sa se simta intre mame care impartasesc aceeasi idee, cumva ferite de unele priviri critice, sa stea pe iarba, sa discute despre alaptare fara constrangere samd.
    Se poate alapta si fara ca sanul sa fie vizibil, mamele care alapteaza stiu asta foarte bine.
    Voi avea in vedere modul de trecere cu caruciorul al acestui pod, iar daca chiar nu e posibil atunci vom muta locul vis-a-vis de insula, e un loc cu banci, iarba si scari.
    Te astept cu drag!
    @Brish, stiu ca tu ai alapta si pe....lunaaaa!Te pup!Multumesc pentru sustinere!
    @Ana, tare ma bucur ca ai reusit sa alaptezi!
    Te astept si pe tine la eveniment!

    RăspundețiȘtergere
  10. Silviana26/9/09

    Felicitari!! Eu sunt din Targoviste si incerc sa ajung eu, nu pot sa promit nimic.
    Eu nu am renuntat nici un moment la ideea de a-mi alapta fetita. Primele 3 sapatamani nu am avut lapte dar nu am renuntat sa o pun la piept chiar daca am avut probleme cu cei din jur care imi tot spuneau sa o trec pe lapte praf. Acum avem 3 luni si jumatate si mancam numai piept.
    Nu avem nici o jena de a manca in public. Masa de la ora 11 o luam in fata la Primarie.
    Felicitari, felicitari, felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Silviana, multumesc!
    Daca ajungi cumva (mi se pare o dovada de curaj si apreciez vointa ta)te rog "sa ma tragi de maneca", sa stam de vorba!
    Alaptare placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca s-a amanat pe motiv de vreme nefavorabila si intentionezi sa reprogramezi, anunta-ne.

    RăspundețiȘtergere