miercuri, 18 ianuarie 2012

Postarea "Mami, alăptează-mă!", luna ianuarie 2012 - Alăptarea în tandem


Subiectul lunii ianuarie 2012 este "Alăptarea în tandem".

Aștept postările până în data de 31 ianuarie 2012, când vor fi publicate pe blog. Acestea vor fi votate de către cititorii blogului și câștigătoarea va primi un premiu natural, homemade, preparat de specialiștii de la fii-frumoasă.

Fugim de mirosurile și culorile artificiale. De ce le-am căuta când natura a fost excesiv de generoasă cu noi prin toate minunile pe care le-a creat?

A te menține în formă înseamnă a lucra la asta încă din tinerețe. Norocul nu face parte din ecuația aceasta, dar predispoziția genetică și stilul de viață, da! Zâmbetul solicită de 4 ori mai mulți mușchi decât încruntarea… așadar, zâmbiți! Creatoarea produselor cosmetice naturale, bio "Fii frumoasă" s-ar bucura ca oricine are în mână o cremă din magazinul fii-frumoasă, atunci când îi desface capacul, aceasta să îi fie prima reacție… un zâmbet de plăcere!

Un comentariu:

  1. buna mamicilor dati mi si mie un sfat despre alaptare am un baietel de 1 an si8 luni si il alaptez dar ii dau si hrana solida pozitia noastra favorita de alaptat este in brate dar cum am mai crescut imi este cam greut sa il alaptez in brate iar culcat refuza sa bea cand este treaz dar noaptea cand santem somnorici cu ochii mici il pot alapta linistit in pat culcata la voi care era pozitia favorita sau preferata ce ati folosit la alaptat dar noi nu santem dependenti de tzatza toata ziua sugem de 3 ori pe zi

    RăspundețiȘtergere