luni, 4 mai 2009

Poartă-mă, mami!

Vă mai amintiţi concursul propus de Poarta-ma,mami!?
Diana m-a premiat cu o reducere de 20%.
Am rămas mută de admiraţie când am văzut "marfa". Era ambalată frumos într-un săculeţ de plasă fină, de culoare roz.



Săculeţul era închis de un şireţel alb pe care erau înşirate 3 etichete de prezentare. Ochii mi-au picat pe steluţa mică din colţul uneia dintre etichete şi mi-am adus aminte cum Diana povestea că David o ajută să le creeze.



Mânată de curiozitate deschid săculeţul şi mâna mea atinge materialul plăcut în culori combinate frumos. Slingul este reglabil, cu inele (ring sling) şi are 2 feţe: una maronie şi una dintr-o combinaţie de nuanţe de maroniu cu albastru.





Alături de sling există o broşură cu intructiuni de purtare şi multe sfaturi utile.



Şi pentru că eu am un ring sling de suflet, de care nu mă pot despărţi, chiar dacă Darie nu mai este purtat în el, doar în rare situaţii, acest ring sling a urmat drumul către Simeria şi a ajuns la o proaspătă mămică, Ruxandra şi la minunăţia ei, proaspăt botezată, Ioana Teodora.
Ruxandra face parte dintre mămicile care alăptează. Nu i-a fost uşor la început, dar acum se bucură că Ioana Teodora este alăptată exclusiv. Şi îmi povestea, foarte mândră, că a alăptat-o şi în public, în parc.
Ideea de a purta copilul în sling nu ştiu cât a încântat-o când am asaltat-o cu site-ul Dianei, dar eu am tot insistat să încerce. Şi iat-o purtând-o pe micuţă în ring sling:





Momentan, exersează poziţii de purtat.
Iar eu tare mă bucur să văd o altă mămică care îşi poartă copilul!
Diana, mulţumim din suflet!Felicitări pentru ce faci!

9 comentarii:

  1. „... Ochii mi-au picat pe steluta mica din coltul uneia dintre etichete si mi-am adus aminte cum Diana povestea ca David o ajuta sa le creeze.”

    Fain! Ian vezi poate o convingi pe Diana să pună de un concurs nou; unul în care să solicite chestii produse de copii (e.g.: mici desene, decupaje, lipituri... pamperşii nu se califică :-)), în ideea de a deveni candidaţi la „inserturi” cu slinguri cadou. Asta aşa, ca să dea o notă încă şi mai personală serviciului... şi, desigur, să pună la lucru juniorimea de pe toate meridianele :-)...

    RăspundețiȘtergere
  2. Rox, asa prezentare mai rar, ma bucur mult de tot ca ti/v-a placut.

    Daaar, vezi ca a pus slingul invers :), cu inelele in jos si coada in sus. Poate o convingi sa imi trimita un mail, sa ne mai sfatuim la ceas de seara :)

    Augustin, ma las convinsa usor :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Augustin, cred ca Diana a preluat ideea.Ca tot vroia si ceva de suflet!
    @Diana, exerseaza inca, sunt primele poze cu slingul.
    Dar, uite ca se poate si asa (hi,hi,hi!), adica la Ruxi a mers!Nu stiu cat de comod i-a fost si cat de usor a tras ca sa stranga sling-ul dar .......imaginatia....da pozitii noi!
    Tu ce zici?Se poate si asa sau dauneaza?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai de daunat copilului nu are cum, dar nu imi dau seama cum reuseste sa stranga slingul. Probabil de aia e un pic cam larg, iti trebuie ceva forta sa reusesti sa tragi de coada in pozitia aia.

    Si cred ca ii poti sugera sa o lase cu piciorusele in afara, pare ca s-ar simti mai bine asa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am chemat-o pe Ruxandra la mine sa imi arate si mie unde a gresit. Vreau sa ii incerc si slingul ei :"> Oare gresesc undeva? caci mi se pare totusi incomod sa il port in slingul meu. Plus ca inelele se tot incaleca :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Diana, ce inseamna dublu? Adica se poate purta si pe o parte si pe alta?

    RăspundețiȘtergere
  7. noroc cu blogul tau Rox :)) am apucat si eu sa le vad pe fetele astea frumoase. Mi-a spus ieri la telefon ca e foarte incantata de sling. a fost cu el in oras si a atras privirile tuturor :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Brish dublu se refera la material.E cu doua fete.Sau la ce te referi?

    @Ruxi, mi-a spus ca intr-adevar ii era greu sa stranga, o mai ajuta sotul, Catalin, dar nu e tot timpul langa ea.
    Au iesit la plimbare in sling si erau privite (hi,hi!)

    @Diana, i-am spus sa te contacteze pentru detalii.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Rox, deci se poate purta pe doua fete. Acum inteleg. Inca nu am ajuns la Ruxandra, dar ii voi onora invitatia. Eu radeam alaturi de voi ca are slingul pus invers si in acelasi timp ma plangeam ca nu ma simt bine cu slingul meu facut de Claudia. Se uita cineva la o poza si cand colo ce credeti? Il purtam si eu tot invers :)) :)) :)) :))

    Nici eu nu pot sa ma strang bine :(

    RăspundețiȘtergere