luni, 26 martie 2012

Postarea "Mami, alapteaza-ma!" castigatoare - februarie 2012


Castigatoarea postarii "Mami, alapteaza-ma!", februarie 2012, a fost desemnata prin voturile cititorilor: Primavara de poveste. Felicitari!
Rog autoarea sa scrie un e-mail pe adresa laptematern@yahoo.com.

Un comentariu:

  1. Felicitari tuturor mamicilor care isi spun povestile aici! Sunt atat de folositoare!
    Prima data cand am citit la tine despre toate actiunile pro alaptare pe care le faci, mi se pareau niste ifose si niste mofturi de femei care isi dadeau aere de superioritate, de parca ele inventasera roata, vorbind, in fond, despre lucruri atat de naturale.
    Apoi, in jurul meu, lumea pe care doar o banuiam, ca nu stiam nimic despre mamici, mi s-a aratat toatl diferita de cum imi imaginam.
    Majoritatea prietenelor mele, a cunostintelor si a tuturor colegelor cu care am discutat, au dat lapte praf copiilor, de cele mai multe ori din prima saptamana de viata. Cele care au mai alaptat in prima luna, s-au trezit brusc fara lapte sau nu a mai vrut sa suga copilul.
    Eu, sincer vorbind, nu cunosc aceste fenomene. Ambele fetite le-am alaptat aproape 2 ani. Acu, cu mezina, facem doi ani peste doua saptamani, si chiar as vrea sa nu mai vrea sa suga din proprie initiativa, dar, in acest moment, ea nu da asemenea semne si nici nu cred ca va da prea curand.
    Asa ca acum cred cu adevarat in toata munca pe care o faci. daca ar fi dupa mine, cred ca ar fi util sa existe fluturasi cu adresa blogului tau in fiecare maternitate din tara. Poate asa femeile ar fi mai infoemate si nu ar mai spune, ca sa-si justifice alegerile, tot felul de povesti fantastice.

    RăspundețiȘtergere