vineri, 7 august 2009

Săptămâna alăptării în Bucureşti - 10-16 august 2009

"O echipă de consilieri misterioşi vor să readucă alăptarea în atenţia bucureştenilor. Vor reuşi?
Provocarea este mare, dar ei sunt pregătiţi prin antrenament intens, zi şi noapte.
Au luat atitudine, decretând săptămâna 10-16 august - Săptămâna alăptării în Bucureşti.În perioada respectivă vor fi de neoprit: în parcuri, în mall-uri, la supermarket, aiurea în tramvai, la ştrand, pe terasă, la Ikea, la piaţă, peste tot, vă veţi lovi de ei. Aleargă, se caţără, zboară (ok, m-am uitat la Heroes), calcă pe biberoane, alăptează în public, răspund la întrebări, dau informaţii, sunt fantastici!
Apoi, ta-da-da-daaam, apoi, duminică urmează ÎNTÂLNIREA:
Consilierii, într-o sală de bal, invită mame, gravide, bebeluşi, taţi, copii care nu mai sunt bebeluşi, îi invită pe toţi aceştia la:
Grupul de sprijin pentru alăptare
Să vorbim, să dezbatem. Vă dezvălui doar o tema, pentru restul trebuie să veniţi:

-Ştim cu toţii că laptele matern e cel mai tare. Atunci de ce 80% dintre copii primesc formulă?

Se discută despre factorii care influenţează negativ alăptarea. Cum să prevenim şi cum să rezolvăm. Ies scântei, vă zic eu!

Vă zic şi un banc cu alăptarea:

“Compania Vacana îşi promovează noile produse într-o cireadă. Aleg ei o vacă, mai bălţată un pic.
- Bună ziua. Am creat cel mai bun substitut pentru laptele de vacă. Viţelul dvs. va fi încântat să bea noul Vacana cu bifidus şi imunofortis. Este ideal pentru el, un înlocuitor perfect, adaptat stomacului, sistemului nervos şi previne îmbolnăvirea micului dvs. viţel. Avem şi o promoţie, dacă cumpăraţi....¦
- Aloooo, ce, mă crezi vacă nebună???”
Nu vă lăsaţi înşelaţi de şarlatani.
Pe stradă, veţi recunoaşte adevăraţii consilieri după uniformele speciale. Le facem publice cu o zi înainte, pentru a preveni copierea lor.
Cei de la Vacana şi Cuibuşor sunt nişte impostori, feriţi-vă!

Date pentru Grup:
Duminică, 16 august 2009, ora 18,00.
Locatia: strada Pretorienilor nr.11, Zona Izvor.

Păstrăm legătura. Revin cu cele mai noi informaţii despre locaţia consilierilor şi activitatea lor.
Human milk rulz!"

Sursa - neobosita, neînduplecata, frumoasa, ambiţioasa, draga mea, Irina, viitoare moaşă

2 comentarii:

  1. haios banc. mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lili_R13/8/09

    Sunt de acord cu ceea ce au spus mamicile , din maternitati trebuie sa inceapa aceasta campanie pro-alaptare !!!!!!
    In maternitati e jale mare , imi aduc aminte ca nici macar nu mi-au arat cum sa-l pozitionez. Au venit cu Stefan si mi-au spus sa-l pun la san , mi-au intors spatele si au plecat . Am strigat dupa ele , au spus ca vor reveni sa imi arate ..... insa nu au mai venit .............
    Ajunsa acasa a venit pediatra si mi-a aratat cum ar trebui sa fac ..... insa situatia noastra a fost una speciala si din pacate nu am reusit sa-l alaptez foarte mult pe Stefan . Dar ma bucur ca am reusit macar 2 luni . Ma simteam implinita , fericita , imi placea sa-l admir , sa-l studiez , imi placea cum ma mangaia ............. , il simteam fericit si linistit .
    Va doresc mult succes !!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere